Seljatreening

Sissejuhatus Seljalihased ei tohiks puududa heast lihaste kasvatamise treeningprogrammist. Lisaks toetavale mõjule käte ja jalgade liigutustele on tervislik selg eriti oluline hea kehahoiaku ja püstise kõnnaku jaoks. Seljaprobleeme peetakse Saksamaal laialt levinud haiguseks ja seetõttu ei tohiks neid… Loe edasi

Kasutusvaldkonnad Seljatreening

Kasutusvaldkonnad Seljakoolituse motiivid on väga erinevad. Suurim rakendusvaldkond on taastusravi ja olemasoleva seljavalu ravi. Kuna pagasiruumi lihaste piirkonnas hästi/piisavalt treenitud lihaste korsett mõjutab positiivselt passiivseid struktuure (luud ja sidemed), on seljatreening kasulik kõigile. … Loe edasi

Seljaharjutused | Seljatreening

Seljaharjutused Nagu juba mainitud, tuleneb harjutus alati lihaste vastavast liikumisest (kokkutõmbumisest). Seljatreeningu puhul on selle tulemuseks liikumisvormid, mis tõmbavad keha poole kõikvõimalikes vormides ja variatsioonides. See toob kaasa täiendava koormuse käe painutuslihastele (biitseps). Märkus: Asendi muutmine (nt püsti seistes… Loe edasi