Joogaharjutused

Joogaharjutused on muutumas üha populaarsemaks alternatiiviks tavapärastele tugevdus- ja lõõgastusharjutustele tänu nende mitmekülgsusele luu- ja lihaskonna erinevate haiguste ravis. Joogaharjutusi saab vastavalt kohandada ja suurendada vastavalt erinevatele füüsilistele tingimustele. Joogaharjutused kahele/partner Võimalik joogaharjutus 2 inimesele on ettepoole painutamine. … Loe edasi

Joogaharjutused seljale | Joogaharjutused

Joogaharjutused seljale Seljalihaste tugevdamiseks ja selja paindlikkuse parandamiseks on palju erinevaid joogaharjutusi. Harjutus selja- ja õlalihaste tugevdamiseks on paat. Selleks lamage põrandal lamavas asendis, käed ette sirutatud, otsmik toetub põrandale. … Loe edasi

Joogaharjutused kehakaalu langetamiseks | Joogaharjutused

Joogaharjutused kehakaalu langetamiseks Kaalu langetamiseks joogaharjutusi tehes on eriti oluline, et neid sooritataks võimalikult dünaamiliselt, näiteks harjutuste järjestuses ja stimuleeritaks kardiovaskulaarsüsteemi. Rohkem harjutusi kehakaalu langetamiseks leiate siit: Harjutused kõhurasva vastu Näiteks sobib delfiin… Loe edasi